کد خبر: 1140871
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
استاندار قزوین گفت: روز پاسدار روز شکست دوباره دشمنان است و نشان دهنده این است که دشمنان حتی جرأت ادامه دادن به مواضع احساساتی خود را هم ندارند.
زارع

 

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه در دیدار با افروزی فرمانده تیپ مستقل ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: همانگونه که دهه فجر امسال به دلیل اغتشاشات و تودهنی مردم به دشمنان، خاص و ویژه بود، روز پاسدار هم به دلیل گنده گویی‌های اخیر برخی از کشور های اروپایی ویژه‌تر شده است.

 

وی با بیان اينکه کشورهای اروپایی هنوز جرأت رسمی کردن گنده گویی های خود علیه سپاه پاسداران را ندارند و روزهای گذشته هم از مواضع خود عقب نشینی کرده‌اند، افزود: به همین دليل و به دلیل‌ سال‌ها مجاهدت و تلاش پاسداران در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی، جشن روز پاسدار روز شکست دوباره دشمنان است و نشان دهنده این است که دشمنان حتی جرأت ادامه دادن به مواضع احساساتی خود را هم ندارند. 

 

استاندار قزوین اضافه کرد: روز پاسدار و حمایت‌های مردم از پاسداران خاری در چشم دشمنان خواهد بود، دشمنانی که بر علیه ملت ایران هر روز توطئه جدیدی را ایجاد می کنند و دشمنی آنها با ملت هنوز تمام نشده است.

 

@ostan_qz_ir

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار